ПОКАНА
ЗА ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТИ ЗА ИЗБОР НА ФИРМА, ПРЕДОСТАВЯЩА АБОНАМЕНТНА ПОДДРЪЖКА НА ХАРДУЕРА И СОФТУЕРА НА
„СОФИЯ ТЕХ ПАРК“ АД
Уважаеми дами и господа,
С настоящата покана Ви каним да участвате в процедура по директно възлагане чрез събиране на оферти за избор на фирма, предоставяща абонаментна поддръжка на хардуера и софтуера на „София Тех Парк“ АД. Необходима ни е компания, която предлага цялостна поддръжка на компютърна и офис техника, както и помощ, и консултации, свързани с IТ обслужването. Специалистите трябва да притежават богат опит в диагностиката и ремонта на компютри, лаптопи и периферни устройства, както и локализирането, и отстраняването на всякакви проблеми, които могат да възникнат в хардуера или софтуера.
Необходимо е да попълните таблицата с цени, отговарящи на предоставяните от Вас услуги, на базата на които ще бъде направена оценка:
Услуга | Брой | Цена без ДДС |
Компютри/лаптопи | 27 | |
Принтери | 6 | |
Сървъри Support OS Level | 1 | |
Мрежа – компютри | 1 | |
Wi-Fi – router | 2 | |
Управление на e-mail през контрол панел | 1 | |
Windows виртуален сървър | 1 | |
Управление на Backup | 1 |
Времеви диапазон в работно време: 9:00ч. – 18:00ч.
Предоставяни услуги: Раздел II
Стандартна поддръжка | ||
Месечни посещения по поддръжка | 1 | |
Посещения, по изискване на клиента | 3 | |
Време за реакция (в работно време) | В рамките на 4 ч. | |
Отдалечена поддръжка | Включена | |
Категория на услугата | Услуга | Задача |
Компютърна платформа | Хардуер инсталация/ъпгрейд | Инсталация |
Хардуерни проблеми | Разрешаване на проблем | |
Инсталация на драйвъри | Инсталация | |
Отдалечена потребителска поддръжка | Разрешаване на проблем | |
Лаптопи – начална инсталация и настройка | Разрешаване на проблем | |
Десктопи – начална инсталация и настройка | Разрешаване на проблем | |
Принтери – софтуерна поддръжка | Разрешаване на проблем | |
Отдалечена свързаност | Разрешаване на проблем | |
Миграция на работна станция | Разрешаване на проблем | |
Безжична мрежа | Разрешаване на проблем | |
Сървърна платформа | Поддръжка на оперативно ниво | Разрешаване на проблем |
Възстановяване на данни от backup (Където е наличен) | Разрешаване на проблем | |
Хардуерни проблеми свързани с физически сървъри | Асистенция | |
Преинсталация/Конфигурация | Разрешаване на проблем | |
Софтуерна и програмна поддръжка | Аудио/Видео софтуер | Разрешаване на проблем |
Internet Explorer | Разрешаване на проблем | |
Microsoft Office проблеми и грешки | Разрешаване на проблем | |
Принтери – софтуерна поддръжка | Разрешаване на проблем | |
Принтери – мрежова поддръжка | Разрешаване на проблем | |
Софтуер | Разрешаване на проблем | |
Софтуер – инсталация | Разрешаване на проблем | |
Премахване на вируси и зловредни програми | Разрешаване на проблем | |
Диагностициране на вируси | Разрешаване на проблем | |
Сканиране за вируси и системни грешки | Разрешаване на проблем | |
“Windows” ОС приложения и проблеми | Разрешаване на проблем | |
Мрежови достъп и свързаност | Достъп до интернет | Разрешаване на проблем |
Проблеми с достъп и пароли | Разрешаване на проблем | |
Мрежова свързаност и суичове | Асистенция | |
Отдалечен достъп | Разрешаване на проблем | |
Проблеми с достъп и пароли за програми | Осигуряване | |
Менажиране на потребителски акаунти | Локални приложения | Асистенция |
Телефония и свързаност | Офисна телефонна линия – свързаност | Асистенция |
Транспорт на техника | При нужда от диагностика на компютърна техника в сервиз на производителя | Асистенция |
Офертите, придружени с изискуемите документи, се представят на адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 111Б, ет. 3, всеки работен ден от 9.00ч. до 17.00 ч. Върху плика с офертата, следва да бъде посочено: наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес.
Срок за подаване на оферти е до 10.00 ч. на 20.01.2017 г. Оферти постъпили след посочения час и дата няма да бъдат разглеждани.
Офертата на всеки участник следва да съдържа:
Кратко представяне на участника, включително административни данни за участника по приложен образец, представляващ Приложение № 1 – Представяне на участника.
Декларация за приемане на условията по проекта на договор, съдържаща срок за изпълнение на услугата, изготвена по приложен образец, представляващ Приложение № 2 към настоящата покана.
Декларация за срок на валидност на офертата, изготвена по приложен образец, представляващ Приложение № 3 към настоящата покана. Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-кратък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за получаване на оферти.
За допълнителна информация:
Лице за контакт – Яна Василева, тел.: 0889 900 607, e-mail: y.vassileva@sofiatech.bg
Приложение:
- Приложение № 1 – Представяне на участника;
- Приложение № 2 – Декларация за приемане на условията по проекта на договор;
- Приложение № 3 – Декларация за срок на валидност на офертата.